لاغری بدن با قهوه و لیمو
نوشته شده توسط : salamati

 

قهوه یک نوشیدنی لاغرکننده

قهوه را  می توان یکی از پرطرفدارترین انواع نوشیدنی در سرتاسر جهان به شمار آورد. با توجه به خواص منحصز به فردی که قهوه دارد، بسیاری از افراد این نوشیدنی را در تمامی وعده های روزانه خود می گنجانند. 

ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی

ژل لاغری هات چیلی کرم لاغری شکم و پهلو

ژل لاغری فوری بدن با اثردهی موضعی هات چیلی تایوان.

کاهش سایز موضعی با کرم لاغری فوری بدن هات چیلی.

درمان سلولیت با کرم ضد سلولیت هات چیلی با اثردهی بالا.شروع یک روز دل انگیز با خوردن یک فنجان قهوه در صبح، بسیار زیباتر می شود.

همچنین تعداد زیادی از ورزشکاران، پیش از شروع تمرینات ورزشی خود، یک فنجان قهوه می نوشند. آمار گرفته شده از مردم آمریکا، نشان داده است که بیش از 75 درصد از مردمان این کشور، صبح خود را با یک فنجان قهوه

کرم برنزه کننده سولاریوم فلورسان

کرم برنزه کننده فلورسان برنزه کننده سولاریوم و آفتاب

برنزه کننده فوری سولاریوم و آفتاب فلورسان روسیه.

کرم برنزه کننده فلورسان دارای رنگ دهی فوری.

لوسیون برنزه کننده فلورسان دارای انواع ویتامین ها و نرم کننده پوست.

.

آغاز می کنند و در طول روز، به دفعات از این نوشیدنی مفید مصرف می نمایند.

قهوه را می توان یک نوشیدنی تعریف کرد که از آسیاب کردن دانه های قهوه به دست می آید. در دانه های برشته شده قهوه، مقدار قابل توجهی از کافئین و ترپن و مواد فنلی که در حقیقت همان آنتی اکسیدان ها می باشند، موجود می باشد.

به صورتی که در هر فنجان قهوه می توان به جرات گفت که هیچ کالری وجود ندارد. قهوه هیچ گونه انرژی به فرد منتقل نمی کند. از طرفی، طعم دلنشین قهوه و عطر خوب آن، حسی لذت بخش را به افراد انتقال می دهد. قهوه دارای میزان زیادی کافئین می باشد. کافئین یک ماده محرک زا است.

این ماده تحریک کننده، سبب می گردد که احساس خستگی و بی حالی از بدن رفع گردد

این ماده تحریک کننده، سبب می گردد که احساس خستگی و بی حالی از بدن رفع گردد. از همین رو بسیاری از افراد تصور می کنند که قهوه یک نوشیدنی انرژی زاست. این در حالی است که قهوه هیچ کالری ندارد.

البته چنانچه به قهوه، شیر یا شکر و یا خامه اضافه شود، در این صورت قهوه دارای کالری می شود. با اضافه نمودن این مواد به قهوه، این نوشیدنی مفید به یک نوشیدنی پرکالری و چاق کننده تبدیل می شود. البته انواع دیگر قهوه نیز می توانند خاصیت چربی زدایی را داشته باشند.

قهوه و تاثیر آن بر کاهش وزن

بدن برای انجام فعالیت های روزانه خود، به انرژی نیاز دارد. به انرژی مورد نیاز برای بدن، متابولیسم گویند. چنانچه متابولیسم بدن به میزان کافی باشد، فرد در انجام کارهای خود، دچار کمبود انرژی نخواهد شد.

در بسیاری از موارد، افرادی که در دوره رژیم لاغری به سر می برند، عموماً دچار ضعف و کمبود انرژی می شوند. نوشیدن قهوه می تواند به این افراد انرژی از دست رفته شان را بازگردانده و در عین حال، به علت نداشتن کالری، به کاهش وزن نیز کمک می کند.

از همین رو، دکتر سلیمی، بهترین متخصص جراحی لاغری و لاپاراسکوپی، قهوه را یک نوشیدنی ایده آل برای افرادی بیان می کند که دارای اضافه وزن کم می باشند و تمایل دارند بتا ا یک رژیم غذایی مناسب، به تناسب اندام دست یابند. این در حالیست که فرد، دچار چاقی مفرط نباشد.

هنگامی که قهوه به صورت داغ میل شود، تاثیر آن بر بدن بیشتر بوده و سبب کاهش اشتهای فرد می گردد

هنگامی که قهوه به صورت داغ میل شود، تاثیر آن بر بدن بیشتر بوده و سبب کاهش اشتهای فرد می گردد. این امر سبب می شود که فرد، تمایل کمتری به غذا خوردن از خود نشان دهد. از همین رو، فرد با کم کردن میزان مواد خوراکی مصرفی، به تدریج موفق به کم کردن وزن می گردد.

البته ذکر این نکته بسیار مهم می باشد که درست است که قهوه تاثیر بسیاری بر چربی سوزی و کاهش وزن دارد، اما این امر در سایه یک رژیم درست غذایی امکان پذیر می شود. از همین رو، نمی توان قهوه را به تنهایی عاملی برای کاهش وزن به شمار آورد.

اما قهوه می تواند به عنوان عاملی مؤثر در چربی سوزی به همراه یک رژیم غذایی متعادل به شمار رود که در نتیجه مصرف آن، فرد بتواند به اندام مورد علاقه خود دست یابد. اما یکی از مشکلات بزرگی که در زمینه رژیم های غذایی وجود دارد، عدم دائمی بودن آن ها می باشد.

مشخص است که نمی توان یک رژیم غذایی را تا به همیشه دنبال کرد. از همین رو، تناسب اندامی که به کمک یک رژیم غذایی به دست می آید نیز نمی تواند دائمی باشد. ثابت ماندن وزن، پس از گرفتن یک رژیم غذایی مساله بسیار مهمی می باشد.

لیمو و تاثیر آن بر لاغری

آب لیمو همانند قهوه، باعث بالابردن متابولیسم بدن شده و سوخت و ساز داخلی بدن را افزایش می دهد. از همین رو، می توان لیمو را عامل مؤثری بر کاهش وزن به شمار آورد. علاوه بر این، آب لیمو متشکل از انواع مواد مغذی همچون ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان ها می باشد.

تمامی این موارد، عاملی تاثیر گذار بر کم کردن وزن می باشند. اما در این بخش، یک به یک به بررسی تاثیرات لیمو بر لاغری می پردازیم.

داشتن کالری خیلی پایین

آب لیمو یک نوشیدنی بسیار دلچسب می باشد که به هیچ عنوان سبب چاقی و اضافه وزن نمی شود. چنانچه در یک لیوان آب به اندازه آب نصف یک عدد لیمو چکانده شود، کل آب میوه، دارای تنها 6 کالری می باشد.

از همین رو، لیمو و آب لیمو را می توان به عنوان یک نوشیدنی لذید و لاغرکننده بیان نمود. نکته بسیار مهم در مورد آب لیمو این است که در آن از شکر به میزان کم و ناچیز استفاده شود. استفاده بیش از اندازه شکر به هدف شیرین کردن آب لیمو، میزان کالری این نوشیدنی را بسیار بالا می برد.

آب لیمو را می توان به عنوان یک نوشیدنی کم کالری در بین غذا مصرف نمود. تحقیقات نشان داده است که مصرف آب لیمو و هر نوشیدنی کم کالری دیگر، هنگامی که با غذا مصرف شوند، سبب می گردند که میزان کالری دریافتی بدن از آن غذا نیز کاهش یابد.

از همین رو می توان آب لیمو را یک نوشیدنی مناسب برای مصرف در هنگام غذا خوردن انتخاب نمود و از اثرات لاغر کننده آن بهره مند شد.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: